شرمنده هستم
فقط خدا تنهاست

امشب نمی دانم چرادلمرده هستم

مثل کلاس اولم افسرده هستم

تجدیدی عشقم وشهریوربه راه است

ازنمره ی صفرخودم شرمنده هستم

شاگرداول بودم وروزخوشی بود

اماتمام لحظه هاپژمرده هستم

درکوچه های منجمدعشقی نمانده است

مثل غذای فاتحه پس مانده هستم

اینجاکه من پرپرشدم پایان ره بود

آیاتومی دانی که من درمانده هستم؟

دیگرمسکن هابه حالم کارگرنیست

دکتر،به بالینم میا،من مرده هستم

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:28---15 خرداد 1392
یا ابا صالح المهدی کی میخوایی بیایی دلتنگتیم

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری
ساعت17:24---14 خرداد 1392
فضیلت دعای اعتقاد
دعاي اعتقاد را سيد بن طاووس در كتاب شريف (مُهجُ الدعوات و مَنهجُ العنايات) نقل فرموده اند. و نوشته اند كه علي بن مهزيار از امام موسي كاظم (ع) روايت كرده اند كه در هنگام سختي و گرفتاري، خواندن اين دعا باعث مي شود خداوند متعال به بركت اين دعا رفع گرفتاري نمايند. و آنچه آرزوكنند، به آمال و آرزوهايشان برسند. دربارة اعتقاد و حُسن ظن به خداوند متعال، در حديث قدسي چنين آمده است كه خداوند متعال فرمودند: من در پيش حُسن ظن بندة خود هستم، به اين معني كه اگر بنده اي واقعاً نسبت به آمرزش خداوند حُسن ظن داشته باشد، خداوند مهربان نيز همانطور با او رفتارمي كند. حتي روايت شده است كه روز قيامت مرد گناهكاري را دستور مي دهند كه بسوي جهنم ببرند، فرشتگان كشان كشان او را بسوي جهنم مي برند تا اينكه نزديك زبانش آتش مي رسد آن مرد گناهكار مي گويد: من اصلاً باور نداشتم كه خداوند مهربان مرا به جهنم ببرد. بخاطر همين اعتقاد و حُسن ظن ه خداوند مهربان از جانب خداي مهربان ندا رسد اورا به جهنم نبريد، بخاطر اين حرف داخل بهشت كنيد با اينكه در گفتارش دروغ مي گويد، ولي بخاطر همين جمله كه من اصلاً انتظار نداشتم كه خداوند مرا به جهنم ببرد، داخل بهشت كنيد. خلاصه اينكه اعتقاد نيك به خداوند مهربان و حُسن ظن به آمرزش و مغفرت او بندگان گناهكار را، باعث مي شود كه انسان روز قيامت از آتش جهنم و مهالك آن روز بسيار سخت و درد ناك نجات پيدا كند.



فرمایشات امام کاظم ( ع ) :
دركتاب مهج الدعوات سيدبن طاووس دعايي است بنام الاعتقاد از امام موسي كاظم(ع) در ضمن اين دعا آن حضرت به خداي تعالي عرض مي كند :
پروردگارا ! من اقرار مي كنم و شهادت مي دهم و اعتراف مي نمايم و انكار نمي كنم، پنهاني و آشكار و با صداي بلند و آهسته مي گويم به اينكه تو خدايي و غير از تو خداي يگانة بي شريك وجود ندارد و همچنين محمد(ص) بنده و رسول توست و اينكه همانا علي اميرمؤمنان و آقاي اوصياء و وارث علم انبياء و كشندة مشركان وامام متقيان و هلاك كنندة منافقان و جهاد كننده با ناكثان و قاسطان و مارقان، امام من و دليل راه من است و من به اعمالم اگر چه تزكيه شده وصالح است اعتمادي ندارم و آنها را عامل نجات خود نمي دانم مگر به ولايت آن حضرت و پيروي از او و اقرار به جميع فضايل او و قبول ( آن فضايل و دستوراست) از حاملين و تسليم شدن در مقابل روايت كنندگان آن.


کانون فرهنگی هنری شهید مطهری
ساعت17:22---14 خرداد 1392
بسمه تعالي
من در اين كنج قفس غوغاي محشرمـي كنم پيروي از مادرمزهــراي اطهـر مي كنم
كـــاخ اسـتـبـداد را بـر فــوق هــارون دغـا واژگون بــا نـعـره الـله اكـبـر مي كنم
تا زنـد سيـلــي به رويـم سنـدي از راه سـتم ياد سيلي خوردن زهراي اطهر مي كنم
گـر چــه غـل و زنـجيـر مـي بـاشـم ولــي استقامت در بر دشمن چو حيدر مي كنم
گر ز پا و گردن زنجور من خــون مــي چكد ياد ميخ و سينه مجروح مـادرم مي كنم


من جوان بودم و زنجير گران پيرم كرد گشته كاهيده تن و مانده بجا تصويرم
يا ز زندان برسـان مـرگ مـرا يـا اللـه يا خلاصـم بكـن از زيـر غل و زنجير
ليك دوري رضــا مي كشدم در غربت گـر نيايد به تسـلاي دل شب گيـرم


مـهدي بـيـا در گـوشه زندان نظـر كن با ديده گريان عيــادت از پــدرت كن
اسير زنجير ستــم گرديده با اندوه و غم موسـي بن جعفر ، موســي بن جعـفر
ديـگـر مـكـن از دوري او آه و فــريـا چون يوسفت از كنج زندان گشته آزاد
ازظلم هارون لعين گشته شهيد زهركين موســي بن جعفر ، موســي بن جعفر






کانون فرهنگی هنری شهید مطهری
ساعت17:21---14 خرداد 1392
بسمه تعالي

آيا مي دانيد كه : علت تغيير دادن زندانهاي امام كاظم(ع) اين بود كه هارون الرشيد از زندانيان تقاضاي قتل امام را مي كرد ولي آنها نمي پذيرفتند و اين باعث شد كه حضرت را به زندان ديگري منتقل كنند ؟
آيا مي دانيد كه : امام كاظم را لقب صاحب سجده طولاني دادند چون بعد از طلوع آفتاب به سجده مي رفت و تا نمازظهر ادامه داشت و پس از نماز عصر به سجده مي رفت تا نماز مغرب ادامه داشت ؟
آيا مي دانيد كه : هارون الرشيد براي لكه دار كردن امام كاظم (ع) زن زيبائي را به زندان امام فرستاد ولي بعد از مدتي زن متحول گشته و از زنان عابد و زاهدان از زندان خارج شد ؟
آيا مي دانيد كه : صداي امام كاظم (ع) غمگين و اندوهناك بود و زماني كه با صدا قرآن مي خواند شنونده ها مي گريستند ؟
آيا مي دانيد كه : دوران امام كاظم (ع) سخترين زمان بود كه خلفاي بني عباس بيشترين فشار را بر شيعيان وارد مي كرد ؟
آيا مي دانيد كه : سندي بن شاهك سم را در خرما قرار داد و براي امام خورانيد بعضي از قاضيان را حاضر كرد وبه آنها گفت شما شهادت بدهيد كه امام در كمال صحت وسلامت مي باشد ولي امام فرمود شاهد باشيد كه او مرا مسموم كرد ؟
آيا مي دانيد كه : با اينكه امام كاظم (ع) در زندان بود ولي معجزات زيادي را مردم از امام مي ديدند و بازگو مي كردند كه هارون براي رهايي از اين گفتگوها تصميم به قتل امام گرقت ؟
آيا مي دانيد كه : بعد از آنكه امام را مسموم و شهيد كرد جنازه حضرت را بر روي پل بغداد قرار داد ولي عده اي از شيعيان آمده و جنازه حضرت را با احترام تشيع و دفن كردند ؟

كانون فرهنگي هنري شهيد مطهري مسجد علي ابن ابيطالب (عليه السلام ) كوزه گري


شکر نمکی
ساعت10:18---11 خرداد 1392
خوشجل بوووووود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 8:58 :: نويسنده : سوگل

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم می خواهم بالحظه های پرامید, زیستنم راهویت بدهم وازروزمرگی های غفلت آوررهاشوم. می خواهم ازکشتزارعمرم طلادروکنم, پس به تابلوی زندگیم رنگ شاداب صاحب الزمان میزنم. برای همین خواستم عهدنامه ای باشماداشته باشم وبه شماقول می دهم محض خاطرت به آن وفاداربمانم تابدانی برای همیشه به یادت هستم. برای همیشه به یادت هستم. شیعیان خواب بس است برخیزید هجرارباب بس است برخیزید یادمان رفته که مهدی هم هست یادمان رفته که اومنتظراست یادمان رفته که اوپشت دراست
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط خدا تنهاست و آدرس sogolfx.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان