بسم الله الرحمن الرحیم
فقط خدا تنهاست

کتابت رامی خوانم بانام زیبایت,همان نامی که یادم دادی,به یادم آوردی!

بسم الله می گویم تایادم بماندکه زنده ام.

نفس می کشم وزندگی می کنم.

بسم الله می گویم تابه خاطرآورم می توانم توراصدابزنم.

تویی که صدایم رامی شنوی وجواب می دهی.

بسم الله می گویم تابشنودصدایم رافرشته هاکه ناسپاس می خواندم.

کتابت رامی خوانم باکلماتی که درزمین بودندوتوروح آسمانی ات

رابه آنهابخشیدی.

الرحمن می گویم تابخشندگی ات رادرلحظه لحظه بودن هابه یادبسپارم.

الرحمن می گویم تازیبایی هایت راازیادببرم.

الرحمن می گویم تازمین وآسمان راچشم انتظارتکرارنامت بگذارم.

کتابت رامی خوانم باصدایی که ازجان سرچشمه می گیرد.

الرحیم می گویم تاتکرارخوب های نامنتهایت برزبانم جاری شود.

الرحیم می گویم تاذهنم جستجوکندمهربانیت را.

الرحیم می گویم تازمزمه کنم دوستت دارم تابگویم دوستم داری.



نظرات شما عزیزان:

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری
ساعت11:06---3 ارديبهشت 1392
خزان غم به باغ یاس آمد وفـات مـادر عبـاس آمد
نفس‌هـا آه آتشبـار گشته که داغ فاطمه تکرار گشته
ز گلزار جنان یا ایهاالناس به استقبال مادر آید عبّاس
بنی هاشم به نوحه دم بگیرید بـرای فاطمـه مـاتم بـگیرید
13 جمادی الثانی، وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها ) مادر گرامی حضرت ابوالفضل العباس (عليه السلام)، همسرحضرت علی (عليه السلام)، بر تمامي محبين اهل بيت(علیه السلام ) تسليت باد.


کانون فرهنگی هنری شهید مطهری
ساعت11:04---3 ارديبهشت 1392
ناله های ام البنین
دوبـاره بـوی بقیــــع و مـدینــه می آيــــد دوباره زمزمه غم ز ســــــــینه می آیـد
دوبـاره مـرغ دلـم ســــــر به زیـر پر بـرده که سوز ناله به سودای چشم تر برده
نشـسته گوشــه اندوه و ناله ســـر داده ز ســـــــوز ناله ام البنین خبـــــر داده:
« منـم که سـایه نشین و جـود مـولایم کنیز خانه غم ، خـــــــاک پای زهرایم
منم که خانه به دوش غم علی هستم منم که همقدم محنت ولی هســتم
منم که شـاهد زخـم شکسـته ابـرویـم انیس گریه به یاس شکستـه پهلویم
منم که در همه جا در تب حسـن بودم منم که شاهد خون لب حسـن بودم
منم که جلوه حق را به عین می دیدم خـدای را به جمال حسیـن می دیدم
منم که بوده دلم صبـح و شـام با زینب منم میان همـه ، هم کـلام بـا زینـب
منم که سوگ گلستـان و باغبـان دارم به سینـه زخــم غــم کربلائیـان دارم
منم که ظـهر عطـش را نمی برم از یـاد چهار لاله بی سر ز من به خاک افتاد
«منم که مادر عشق و امید و احساسم
فــدای یک سـر موی حســین عباسـم»


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 21:57 :: نويسنده : سوگل

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم می خواهم بالحظه های پرامید, زیستنم راهویت بدهم وازروزمرگی های غفلت آوررهاشوم. می خواهم ازکشتزارعمرم طلادروکنم, پس به تابلوی زندگیم رنگ شاداب صاحب الزمان میزنم. برای همین خواستم عهدنامه ای باشماداشته باشم وبه شماقول می دهم محض خاطرت به آن وفاداربمانم تابدانی برای همیشه به یادت هستم. برای همیشه به یادت هستم. شیعیان خواب بس است برخیزید هجرارباب بس است برخیزید یادمان رفته که مهدی هم هست یادمان رفته که اومنتظراست یادمان رفته که اوپشت دراست
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط خدا تنهاست و آدرس sogolfx.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان