کار من هر روز و هر شب انتظار... انتظار...
فقط خدا تنهاست

((السلام علیک یا بقیه الله))


 

22.gif


یا ابا صالح دلم پر ز غم...

هر چی از عشقت بگم بازم کم

خدا کنه زنده باشم و ظهورتو ببینم

سرمو رو پات بزارم و کنار تو بشینم

یابن الزهرا تویی سلطان دلم

به خدا از روی تو من خجلم..


89.gif

فدای خال هاشمیت . کجا در این زمینی

تویی که دلبر منی . تویی که بهترینی

یابن الحسن خیلی وقته که دلم تنگ برات

الهی که بشم فدای نیم نگات

یابن الحسن این دل کوچک و خسته ام بی قرار.. بی قرار..

کار من هر روز و هر شب انتظار... انتظار...


98.gif

انتظار تو آقا جون هممون و کرده پیر

با یک نیم نگاهت ارباب ما را کردی اسیر

التماست می کنم من ... به زار چشمات ببینم

به زار آقا باسه یک بار من کنار تو بشینم

از همون وقتی که رفتی دیگه قلب ما شکست

عقده های سخت و سنگین روی سینه ها نشست


106.gif

مهدی و گناه مردم ... مهدی و جور همه

انشاءلله میای آقا جون ... ای امیر فاطمه

اگر خدا کمک کنه منتظرت می مونم

به کوری چشم عدو اشهد مو می خونم


120.gif



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 13:52 :: نويسنده : سوگل

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم می خواهم بالحظه های پرامید, زیستنم راهویت بدهم وازروزمرگی های غفلت آوررهاشوم. می خواهم ازکشتزارعمرم طلادروکنم, پس به تابلوی زندگیم رنگ شاداب صاحب الزمان میزنم. برای همین خواستم عهدنامه ای باشماداشته باشم وبه شماقول می دهم محض خاطرت به آن وفاداربمانم تابدانی برای همیشه به یادت هستم. برای همیشه به یادت هستم. شیعیان خواب بس است برخیزید هجرارباب بس است برخیزید یادمان رفته که مهدی هم هست یادمان رفته که اومنتظراست یادمان رفته که اوپشت دراست
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط خدا تنهاست و آدرس sogolfx.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان