شوخی امام خمینی
فقط خدا تنهاست

fa4754e73c8537b1352ae61f41d82c66-425

حضرت امام (رحمه الله) در جمعی به یکی از دوستانش گفت:


اگر کسی بره بالای تاقچه من می تونم با سه تا صلوات بیارمش پایین!!!

یه نفر رفت بالای تاقچه ایستاد.

امام یک صلوات فرستاد و گفت صلوات دوم رو فردا می گم . . .
icon_e_smile.gif
icon_e_smile.gificon_e_smile.gif

عاشــــــــــــــــــــــق این لبخنـــــــــــــــدم!



نظرات شما عزیزان:

messi
ساعت17:00---17 بهمن 1392
بر دشمن زهرا و علی لعنت کن


آرام نه ! با صوت جلی لعنت کن


بر اولی و دومی پست وخبیث


ای شیعه چرا معطلی؟لعنت کن
پاسخ:مولاي ما نمونه ديگر نداشته است

اعجاز خلقت است و برابر نداشته است
وقت طواف دور حرم فکر مي‌کنم
اين خانه بي‌دليل ترک بر نداشته است
ديديم در غدير که دنيا به جز علي
آيينه‌اي براي پيامبر نداشته است
سوگند مي‌خوريم که نبي شهر علم بود
شهري که جز علي در ديگر نداشته است
طوري ز چارچوب در قلعه کنده است
انگار قلعه هيچ زمان در نداشته است
يا غير لافتي صفتي در خورش نبود
يا جبرئیل واژه بهتر نداشته است
چون روز روشن است که در جهل گم شده است
هر کس که ختم ناد علي بر نداشته است
اين شعر استعاره ندارد براي او
تقصير من که نيست برابر نداشته است

سید حمیدرضا برقعی

پاسخ:لعنت


مینا14
ساعت17:32---14 بهمن 1392
دلم برات تنگ شدده چرا به زنگام جواب نمیدی؟

Kh
ساعت17:03---13 بهمن 1392
بسيارزيباست
اجازه؟؟!!!
ميذارمش تو وبم صبح اميد


کانون فرهنگی هنری شهید مطهری
ساعت20:12---8 بهمن 1392
سلام سوگل خانم منظور میناخانم چیه؟؟؟؟؟که در باره داداشش ودروغ و.......


البته ببخشید که کنج کاوی کردم
پاسخ:سلام ببخشیدااین دیگه خصوصیه


مینا14
ساعت16:53---6 بهمن 1392
دلمان برایتان خیلی تنگ شده 1 سر به وبلاگم بززززززززززززززن

مینا14
ساعت16:45---6 بهمن 1392
1 چی بگم؟ راستش همه چیزایی که گفته بودم درباره داداشم اینکه گوشیمو میبنه دروغ بود میترسیدم بهم رو دست بزنی اخه من که نمیتونستن ندیده اعتماد کنم امیدوارم منو ببخشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, :: 14:40 :: نويسنده : سوگل

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم می خواهم بالحظه های پرامید, زیستنم راهویت بدهم وازروزمرگی های غفلت آوررهاشوم. می خواهم ازکشتزارعمرم طلادروکنم, پس به تابلوی زندگیم رنگ شاداب صاحب الزمان میزنم. برای همین خواستم عهدنامه ای باشماداشته باشم وبه شماقول می دهم محض خاطرت به آن وفاداربمانم تابدانی برای همیشه به یادت هستم. برای همیشه به یادت هستم. شیعیان خواب بس است برخیزید هجرارباب بس است برخیزید یادمان رفته که مهدی هم هست یادمان رفته که اومنتظراست یادمان رفته که اوپشت دراست
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط خدا تنهاست و آدرس sogolfx.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان